On tää lomalla olo vaan mukavaa. Mitä nyt pitää vielä jännittää toisen lammasmamman synnytystä. Tänään oli kiva päivä kun Kristiina kävi kylässä. Kun mietin blogin päivittämistä, tajusin että eihän mulla ole edes kuvia tästä päivästä! Kyllä sitä voi olla pöljä, aivot on jääneet selvästi narikkaan, eihän lomalla tarvii ajatella! Kristiina napsi kuvia non-stoppina karitsoista ym. niin kai mä ajattelin sen riittävän ;D No onhan mulla nyt edes yksi kuva, Kristiinan Merille tuomasta kynttilästä. Meri kiittää :) Ja minä kiitän oikein kivasta päivästä, kiitos Kristiina kun kävit piristämässä <3

Kultakeramiikan kaunis kynttilä.

Kuva 093.jpg

Edit. Tätä päivitystä tehdessäni jäi kuvaamatta Arabian ihana pikkuinen lammas, jonka Kristiina toi mulle, tässä se nyt jälkikäteen kuvattuna. Mulla oli tämmöinen jo aiemmin, niin se sai nyt kaverin, ei tarvii yksin olla. Kiitos Kristiina suoloisesta bäästä :)

Kuva 104.jpg