On taas päivitys venähtänyt. Tosin nettitikku on ollut erään ahkerassa käytössä kaiket päivät ja illat ettei se mun käyttöön ole päässytkään... Edellisen viikon lauantaina oli Poropeukaloiden kokoontuminen Katjuskan luona ja oli niin ihana nähdä tuttuja kasvoja, joita on ollut kova ikävä. Meillä oli nyyttäriteema eli jokainen toi jotakin tullessaan. Mä tein emännän toivomuksesta vuohenjuustopiirakan. Ihania salaatteja ja mustikkapiirakkaa vedin navan täyteen :) Poropeukalot on meidän entinen(?) kässäporukka, joka olosuhteiden muuttuessa meni jäihin... Kiitos K emännöinnistä ja kiitokset pikkuneidille aivan ihanasta rannekorusta jonka oli mulle omin pikku kätösin tehnyt :) 

Seuraavana lauantaina olimmekin sitten lankasiskojen kokoonpanossa Marjan luona ja oli tosi rentouttavaa neuloskella ja jutustella rauhassa :) Tehtiin Marjan kanssa oravannahkakauppoja, Marja sai hahtuvaa ja minä jauhoja :) Pitikin heti kokeilla hiivaleipäjauhoa leiväntekoon, maukasta tuli :) 

Töistä tilattiin taas parit kaulurit, nämä valmistuivat jo viikko sitten ja nyt on seuraavat kaksi päättelyä vaille valmiit...mä teen näitä kohta unissanikin ;)

Ja nämä pipot tein jo aiemmin, ne tilattiin töistä myös, kaulurien kaveriksi ;) Nää värit on kyllä ihan haitarista...valotus vääristää taas hienosti. Oikeanpuoleinen on oikeasti valkoinen!