Eilen oli saapunut postin mukana lappu, että paketti olisi noudettavissa postista, mutta olin vasta 21:30 maisemissa, niin enhän mä enää postiin ennättänyt (vaikka Meri oli tekstannut mulle paketin koodinkin), pitää näitä tontun hommia tässä vähän hoidella. Vaan oli se ihanaa kun 6-vuotias kummipoika kiljaisi "SÄ TULIT", kun olin heidän oven takana, kiva että oon jossain kaivattu vieras ;) Mutta asiaan...SNY ei pettänyt tälläkään kertaa kuten arvata saattaa :D Paketissa oli neljä kerää Debbie Blissin Rialto DK -lankaa! Mä oon A-I-N-A halunnut Debbien lankaa mutten oo raaskinut ostaa, JEEEEEEEEE! Mitähän ihanaa tästä keksisi...oi että! Sitten oli ehtaa lammasta, 100 g vyyhti "Tmi Sata lammasta" -villalankaa, kaunis mittanauha (entiset onkin aina jossain jemmassa kun niitä tarvitsis), hauska "karjalanpiirakka" -suklaa ;D ja koko rasiallinen PartyLiten tuikkivia, sattuikin olemaan mun lempituoksu, omenatarha :) Ja sokerina pohjalla todella kaunis kortti, mä niin rrrrakastan maitolaitureita! Ja koko syksyn mua on ilahduttanut Mervi ihanaakin ihanammilla paketeilla :D On kyllä vähän haikea olo kun tämä ihanuus loppuu, mutta onhan mulla pitkäksi aikaa näistä paketeista iloa kun en ole ehtinyt oikein mitään itselle tehdä koko syksynä, joitain pieniä huiveja tms. lukuun ottamatta. Eli kun vuosi vaihtuu niin syksyn aikana saamani langat saavat puikoilta kyytiä ;) Vaikka arvelinkin sitten oikein salaiseni, niin en antanut sen haitata, sillä se oli silkka vahinko, joskus sitä on hoksottimet turhan tarkkana ;D Kiitos tuhannesti tästä syksystä Mervi, paketit ovat olleet ihan huippuja! Ja tuun kyllä jatkossakin vierailemaan Villavaarassa :) Ja kiitos vielä pipariohjeesta ja muotista. Äsken just tein taikinan sun ohjeella ja huomenna illalla Meri saa leipoa piparit :) Eikä haittaa vaikket ehtinyt mulle neuloa, vaikka sitä salaa toivoinkin, ymmärrän kyllä sun kiireet, itsekin oon lentänyt tässä tuli hännän alla, mutta eiköhän se rauhoitu viimeistään ylihuomenna. Oikein ihanaa joulua sinne Pohjois-Karjalaan :)