Iiiiiiiik! Kotona oli odottamassa postista tullut lappu, jonka koodin tytär lähetti mulle tekstarina kun oli mua ennen kotona! Niinpä porhalsin ensi töikseni postiin töiden jälkeen. Olinkin jo osannut odottaa tätä pakettia, koska salaiseni kertoi lähettäneensä sen :) Taas kertakaikkisen hauska kortti ;D Neiti sanoikin osuvasti "ystäväsi taitaa tuntea sut aika hyvin kun noin näköisen kortin laittoi", no en nyt ihan noin ryppynen taida vielä sentään olla ;) Ja sitten itse pakettiin. Siis aivan superihana paketti! Ystäväni mielestä tämä meni hempeilyn puolelle, mutta ei kyllä haittaa tippaakaan! 2 kerää suloista Rowanin lankaa "fine lace", metrejä 50 g kerässä peräti 400! Tosiaan ohuempaa lankaa mihin oon tottunut, mutta eiköhän tästä huivi tehdä, vaikka en niistä taitavista käsistä mene takuuseen... Hurmaavia silmukkamerkkejä! Jossain blogissa vasta näin samantyyppisiä, ellei peräti samanlaisia, lankakeriä puikkoineen mutten enää muista kenen blogi oli kyseessä, tulee tämän ringin myötä vierailtua niin paljon mulle uusissa blogeissa. Todella suloinen peltirasia, tänne mahtuu vaikka mitä pientä käsityötilpehööriä :) Kultasuklaan mansikkanappeja (jokohan sitä nyt raaskisi syödä ne edellisen paketin salmiakit, hih), Finnmarin kynttilä, kynttilöitä täällä poltetaankin aina ahkerasti joten sekään ei mennyt vikaan. Lisäksi oli 3.5 bambupyöröt! Just viime viikolla meinasin kässäkerhossa ostaa vastaavat, mutta en sit ostanutkaan, onneks :) Ennen noissa Prymin bambupyöröissä oli muuten semmoset pienet nypykät liitoskohdassa johon lanka jäi kiinni, mutta näköjään ovat tehneet tuotekehittelyä :) Onhan mulla 3.5 pyöröt olemassa...ehkä jossain keskeneräisyydessä kiinni...ja yhdet 3.5 pyöröt löysin (olivat tuossa edellisen postauksen Baktuksessa kiinni), mutta olivat turhan lyhyet erääseen aikomaani projektiin. Kyllä mulla on ajattelevainen SNY, ihana, siis täydellinen! Kiitos salaiseni ihanasta paketista :D

Silmukkamerkeistä vielä lähikuva.