Mun iki-ihana SNY oli lähettänyt jälleen yllätyspostia mulle! Olipa mukava alku tälle viikonlopulle :D Oon odottanut kovasti perjantai-iltaa saapuvaksi, raskaan viikon jälkeen, mutta en kyllä näin mieluisaa perjantaita osannut mitenkään odottaa! En mä ihan paha ihminen voi olla, kun mua näin runsain mitoin muistetaan :D Tytär soitti mulle töihin ja sanoi: "Sä oot saanut jonkun pussukan sun SNY:ltä" ja siitä hetkestä mulle tuli kova hinku päästä kotiin ;D Ensin piti vaan parit asiat toimittaa ja sitten auton nokka kohti kotipihaa! Kuori oli hauskasti oranssi teemaan sopien ;) Aivan ihana Muumi-kortti, en ole moista koskaan nähnyt ja Muumi-friikki kun olen, niin se oli kyllä ihan huippu :D Sitten oli kiva heijastin, joka alkaakin olla tarpeen näillä pimeillä keleillä, meillä kun ei ole täällä metsässä edes katuvaloja... Mukana oli pieni näyte ihanaa bambukuitua ja kortissa olikin ilmeisesti juuri tähän kuituun liittyen vihjailtu jotain...hmmm...mielenkiintoista! Koskaan en ole kehrännyt muuta kuin lampaanvillaa, mutta tuota voisi varmaan sekoittaa joukkoon. Ja viimeiseksi muttei suinkaan vähäiseksi mun lempparinameja!!! Sienet on mun suosikkeja (tai yks niistä suosikeista, heh), rotat, oi oi, niitä sai joskus lapsena ostaa jostain kiskalta! Ja matoja...ja hampaita...ja ja ja...! "Lapset" (=lapsi ja mies) yritti heti päästä osingoille, mutta sanoin että huomenna vasta, itse kyllä maistoin yhden rotan, tihhihi! Kiitos tuhannesti tästä erityisestä muistamisesta :D Oon katsellut toisten saamia Halloween-ylläreitä ja mietin, että miksi en itse tajunnut lähettää omalle salaiselleni jotain tähän aiheeseen liittyvää ja kuinkas sitten kävikään...sain itse jotain näin ihanaa! Oon ihan pyörryksissä tästä, mutta ei haittaa, tämä on niin mukava olotila ;D Tämän pitkän ja sekavan selostuksen jälkeen toivotan kaikille jotka tänne eksyvät hauskaa Halloweenia ja mukavaa viikonloppua. Nyt aion neuloa ja rentoutua :) KIITOS SALAISENI!

Kuva344.jpg